martes, 20 de noviembre de 2007

SOFTWARE LLIURE

He aprés molt en aquest treball, en primer lloc perquè m’he ensenyat molt en quant a presentacions, i tinc que dir que encara que l’any passat en vam realitzar una o dues realment aprens molt i et dones conter de que no es tan fàcil com pareix sobre tot si la presentació l’has de realitzar tu assoles(no en grup), m’ha paregut molt divertit baixar-me les imatges i buscar aquelles que tinguen algo a veure amb el que intentes transmitir en la teva presentació i sobre tot aprofitar les fotografies del flickair i saber com modificar-les i com trasladar-les a la presentació.
De slideshare tinc que dir que no ho coneixia però m’ha paregut interessant poder colgar allí les meves presentacions ja que permet que altres usuaris puguen aprender algo de la meva presentació sobre el software lliure, per tant podem compartir presentacions en la red.
En quant a lo de evaluar als companys a mi personalment m’ha paregut una bona idea encara que com van dir a classe alguns companys son moltes vegades un poc durs pero en general m’ha paregut perfecte poder ser jo la que avalua i que ells també ho fagen sobre tot perquè si no estàs d’acord amb la nota pots negociar-la sense saber amb quin company estàs parlant, també crec que si en les avaluacions haverem sabut a qui i qui ens avaluava haveren sigut un poc mes injustes però a mi personalment m’havera resultat interessant.
Per finalitzar sobre el software lliure he de dir que cal utilitzar-lo ja que com el propi nom indica es lliure i ens permet copiar, introduir opinions pròpies etc.. de manera que els altres usuaris també es beneficien d’allò que tu has introduït, el software lliure també hem resulta interessant perquè ens permet modificar allò que volem de manera que tots anem aprenent de tots i ajudant-nos entre nosaltres.

No hay comentarios: